Львівська дитяча залізниця
Субота, 18.05.2024, 05:56
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [5]
Наше опитування
Як часто Ви відвідуєте дитячу залізницю?
Всього відповідей: 204
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
Головна » Статті » Мої статті

Стаття про тепловоз ТУ2
ТУ2 — тепловоз, призначений для обслуговування вантажних та пасажирських поїздів на залізницях, у яких ширина колії 750 мм. «ТУ» розшифровується як «Тепловоз вузькоколійний».
Кузов тепловоза встановлено на дві двовісні візки, у яких усі осі тягові. У передній та задній частинах кузова розташована кабіна машиніста, а в середній — машинне відділення. В кабінах знаходяться пости керування, на яких розміщені прилади керування тепловозом і контролю за роботою окремих агрегатів. У машинному відділенні розміщені: дизель-генераторна установка (що складається з дизеля 1Д12 і спареного з ним через гнучку або пальцево-втулкову муфту головного генератора), компресор, холодильник з вентилятором, високовольтна камера, казан-підігрівач та інші допоміжні агрегати.
 
Технічні характеристик

      Тип: з двома постами керування та електричною передачею;
Рід служби: вантажний, пасажирський і маневровий;
Осьова формула: 2о - 2о;
Число провідних осей: 4;
візків: 2;
Потужність силової установки: 300 к.с. (195 кВт);
Конструкційна швидкість: 50 км/год;
Вага службова при повній екіпіровці: 32 000 кг;
Тиск на рейку від кожної осі: 8 000 кг;
Запас палива: 700 кг;
Запас масла в системі: 120 кг;
Запас піску: 200 кг;
Запас води у системі охолодження з казаном - підігрівачем: 185 кг;
Найменший радіус прохідних кривих: 50м;
   
   
Габаритні розміри
      Найбільша висота від головки рейки: 3 470мм;
Ширина по виступаючим частинам: 2 450мм;
Довжина по буферам ударно-тягових приладів: 10 740мм;
Відстань між п'ятами візків: 5 000мм;
Колісна база візка: 1 700мм;
Колія: 750 мм;
Найменша відстань від головки рейки до до кожуха зубчатої передачі при новому бандажі: 100 мм;
Дизель
      Марка: 1Д12;
Кількість: 1;
Тип: чотиритактний, безкомпресорний зі струменевим розпилюванням палива, без наддуву
Кількість циліндрів: 12;
Розташування циліндрів: V-образне під кутом 60°;
Хід поршня:
Лівого ряду: 180 мм;
правого ряду (з причепними шатунами): 186,7 мм;
Діаметр циліндра: 150 мм;
Номінальна (тривала) потужність при 1500 об/хв колінчатого валу: 300 к.с.;
Максимальна потужність (протягом 2 годин непереривної роботи): 330 к.с.;
Напрямок обертання колінчатого валу: проти часової стрілки, якщо дивитися зі сторони генератора;
Максимальна кількість обертів за хвилину колінчатого валу дизеля на холостому ході: 1 560 обертів;
Мінімально стійка кількість обертів за хвилину колінчатого валу дизеля на холостому ході: 500 обертів;
Часова витрата палива при роботі на номінальному режимі, не більше: 60 кг;
Охолодження дизеля: водяне, примусове, по замкнутій системі
Електричні машини
    

До електричної передачі тепловоза входить тяговий генератор марки МПТ-49/25-3 потужністю 195 кВт, який генерує електричний струм для тягових електродвигунів марки ДК-806А потужністю 62 кВт кожний. Усього тягових двигунів чотири - по одному тяговому двигуну через опорно-вісьове підвішування на кожну колісну пару. Для збудження тягового генератора використовується збудник марки ПН28,5 потужністю 2кВт, після ввімкнення контактору КВ який з'єднується з незалежною обмоткою тягового генератора.
Для живлення ланцюгів керування на тепловозі встановлено 30 кислотних акумуляторів (розташованих в 5 банках) і з'єднаних між собою послідовно.Загальна напруга від акумуляторів на ланцюги керування - 60В. Після запуску двигуну в роботу входить допоміжний генератор марки ПН28,5 потужністю 1,7 кВт (марка машини одна і та сама як у збудника, але по різному з'єднані обмотки), який живить ланцюги і заряджає акумуляторну батарею.
Контактори
      НА тепловозі ТУ2 використовується 7 електромагнітних контакторів. Призначення контакторів наступне:
Д - з'єднує акумуляторну батарею з головним генератором під час запуску дизеля (генератор використовується як стартер);
П1 і П2 - з'єднує тяговий генератор з тяговими електродвигунами;
КВ - з'єднує збудник з незалежною обмоткою тягового генератора;
ВВ - з'єднує обмотку збудження збудника з низьковольтними ланцюгами
Б - з'єднує допоміжний генератор з низьковольтними ланцюгами
Ш - з'єднує паралельно обмоткам збудження опір



Джерело: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B5%D1%85%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F
Категорія: Мої статті | Додав: Dzymonik (06.02.2010) | Автор: Андрій Чернов
Переглядів: 1754 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Admin  
0
OK!

1 Андрій Чернов  
0
Вітаю!
Ви цю статтю сперли з http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%A32
Цю статтю написав я особисто
Будь-ласка, вкажіть джерело, звідки ви взяли цю статтю! Не можна чужі статті брати і вивішувати їх під свої.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Наша кнопка

Друзі сайту
   Cайт о Ярославской детской железной дорогеМалая Свердловская железная дорога
 
Copyright ЛДЗ © 2024