ТУ2 — тепловоз, призначений для обслуговування вантажних та пасажирських поїздів на залізницях, у яких ширина колії 750 мм. «ТУ» розшифровується як «Тепловоз вузькоколійний». Кузов тепловоза встановлено на дві двовісні візки, у яких усі осі тягові. У передній та задній частинах кузова розташована кабіна машиніста, а в середній — машинне відділення. В кабінах знаходяться пости керування, на яких розміщені прилади керування тепловозом і контролю за роботою окремих агрегатів. У машинному відділенні розміщені: дизель-генераторна установка (що складається з дизеля 1Д12 і спареного з ним через гнучку або пальцево-втулкову муфту головного генератора), компресор, холодильник з вентилятором, високовольтна камера, казан-підігрівач та інші допоміжні агрегати. Технічні характеристик Тип: з двома постами керування та електричною передачею; Рід служби: вантажний, пасажирський і маневровий; Осьова формула: 2о - 2о; Число провідних осей: 4; візків: 2; Потужність силової установки: 300 к.с. (195 кВт); Конструкційна швидкість: 50 км/год; Вага службова при повній екіпіровці: 32 000 кг; Тиск на рейку від кожної осі: 8 000 кг; Запас палива: 700 кг; Запас масла в системі: 120 кг; Запас піску: 200 кг; Запас води у системі охолодження з казаном - підігрівачем: 185 кг; Найменший радіус прохідних кривих: 50м;
Габаритні розміри Найбільша висота від головки рейки: 3 470мм; Ширина по виступаючим частинам: 2 450мм; Довжина по буферам ударно-тягових приладів: 10 740мм; Відстань між п'ятами візків: 5 000мм; Колісна база візка: 1 700мм; Колія: 750 мм; Найменша відстань від головки рейки до до кожуха зубчатої передачі при новому бандажі: 100 мм; Дизель Марка: 1Д12; Кількість: 1; Тип: чотиритактний, безкомпресорний зі струменевим розпилюванням палива, без наддуву Кількість циліндрів: 12; Розташування циліндрів: V-образне під кутом 60°; Хід поршня: Лівого ряду: 180 мм; правого ряду (з причепними шатунами): 186,7 мм; Діаметр циліндра: 150 мм; Номінальна (тривала) потужність при 1500 об/хв колінчатого валу: 300 к.с.; Максимальна потужність (протягом 2 годин непереривної роботи): 330 к.с.; Напрямок обертання колінчатого валу: проти часової стрілки, якщо дивитися зі сторони генератора; Максимальна кількість обертів за хвилину колінчатого валу дизеля на холостому ході: 1 560 обертів; Мінімально стійка кількість обертів за хвилину колінчатого валу дизеля на холостому ході: 500 обертів; Часова витрата палива при роботі на номінальному режимі, не більше: 60 кг; Охолодження дизеля: водяне, примусове, по замкнутій системі Електричні машини
До електричної передачі тепловоза входить тяговий генератор марки МПТ-49/25-3 потужністю 195 кВт, який генерує електричний струм для тягових електродвигунів марки ДК-806А потужністю 62 кВт кожний. Усього тягових двигунів чотири - по одному тяговому двигуну через опорно-вісьове підвішування на кожну колісну пару. Для збудження тягового генератора використовується збудник марки ПН28,5 потужністю 2кВт, після ввімкнення контактору КВ який з'єднується з незалежною обмоткою тягового генератора. Для живлення ланцюгів керування на тепловозі встановлено 30 кислотних акумуляторів (розташованих в 5 банках) і з'єднаних між собою послідовно.Загальна напруга від акумуляторів на ланцюги керування - 60В. Після запуску двигуну в роботу входить допоміжний генератор марки ПН28,5 потужністю 1,7 кВт (марка машини одна і та сама як у збудника, але по різному з'єднані обмотки), який живить ланцюги і заряджає акумуляторну батарею. Контактори НА тепловозі ТУ2 використовується 7 електромагнітних контакторів. Призначення контакторів наступне: Д - з'єднує акумуляторну батарею з головним генератором під час запуску дизеля (генератор використовується як стартер); П1 і П2 - з'єднує тяговий генератор з тяговими електродвигунами; КВ - з'єднує збудник з незалежною обмоткою тягового генератора; ВВ - з'єднує обмотку збудження збудника з низьковольтними ланцюгами Б - з'єднує допоміжний генератор з низьковольтними ланцюгами Ш - з'єднує паралельно обмоткам збудження опір
Вітаю! Ви цю статтю сперли з http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%A32 Цю статтю написав я особисто Будь-ласка, вкажіть джерело, звідки ви взяли цю статтю! Не можна чужі статті брати і вивішувати їх під свої.